Template-Type: ReDIF-Article 1.0 Author-Name: István Piskóti Author-Workplace-Name: University of Miskolc Title: Innovációvezérelt desztinációmarketing - trendek és teendők Abstract: A tanulmány bemutatja a turisztikai desztinációmarketing sajátos tartalmát, társadalom-orientált szemléletét, melynek alkalmazása elengedhetetlen a versenyképesség-növelő feladata ellátáshoz. A turisztikai piac trendjei jelentős marketingkihívásokat teremtenek, innovatív válaszokat igényelnek. Nemzetközi kutatási eredményekre épülően a szerző bemutatja az innovációvezérelt marketing stratégiai lehetőségeit és az alkalmazandó kreatív eszközrendszer legfontosabb elemeit. A tanulmány az elméleti és módszertani rendszerezés, elemzés mellett konkrét gyakorlati javaslatokat is megfogalmaz a desztinációmakretingért felelősök számára Classification-JEL: M31 Keywords: innovációmarketing, desztináció versenyképessége, turisztika trendek, marketingstratégia Pages: 32-44 Number: 2 Volume: 11 Year: 2014 Publication-Status: Published File-URL: http://www.strategiaifuzetek.hu/files/76/374z_2014_2.pdf File-Format: application/pdf Handle: RePEc:mic:esfjrn:v:11:y:2014:i:2:p:32-44