Template-Type: ReDIF-Article 1.0 Author-Name: Szűcsné Markovics Klára Author-Workplace-Name: Miskolci Egyetem Title: A hazai kis- és közepes vállalatok társadalmi problémák iránti érzékenysége egy kérdőíves felmérés tapasztalatai alapján Abstract: A társadalmi problémák felismerése, az azok iránti érzékenység nagyon fontos eleme a társadalmi innovációnak. Jelen tanulmány egy 2018-as társadalmi innovációval kapcsolatos kérdőíves felmérés segítségével keresi a választ arra a kérdésre, hogy a hazai vállalati szféra hogyan vélekedik a társadalmi problémákkal, társadalmi innovációval kapcsolatos kérdésekről. Összefoglalja, hogy a vállalatvezetők mit gondolnak: (1) a társadalmi problémák, hátrányos helyzetű csoportok jelenlétéről; (2) a társadalmi innováció szerepéről a hátrányos helyzetű csoportok életminőségének javításában; (3) a vállalkozások szerepéről a társadalmi problémákra való reagálás tekintetében. Number: 1 Volume: 16 Year: 2019 Publication-Status: Published File-URL: https://www.strategiaifuzetek.hu/files/148/Strategiai%20fuzetek_2019_1.pdf File-Format: application/pdf Handle: RePEc:mic:esfjrn:v:16:y:2019:i:1:p: